پردازنده‌های سری Ryzen 3000 شرکت AMD، یکی از مورد انتظار ترین سخت‌افزار‌های حال حاضر است. باید گفت که در حال حاضر بدون شک انتظارات از پردازنده‌های AMD به این خاطر است که آنها در سال‌های گذشته نسبت به اینتل ضعیف‌تر عمل کرده بودند و حالا با قدرت گرفتن همه منتظر سخت‌افزار‌های جدید این شرکت هستند تا شاهد نوآوری و تکنولوژی‌های بیشتر باشند. در واقع محصولات AMD به خصوص پردازنده‌ها، انتظار از بازار را گسترش داده است.

بدون شک انتظارات برای پردازنده‌های AMD حتی پردازنده‌های گرافیکی در بسیاری از مواقع بیش از رقبا بوده است. در اینجا باید گفت که با توجه به شرایط موجود، افزایش انتظارات توسط AMD برای انتشار محصولات جدید استراتژی بسیار مناسبی است. به نظر می‌رسد که آنها این استراتژی را در نمایشگاه GDC 2019 نیز استفاده خواهند کرد. این نمایشگاه در اواخر ماه مارچ میلادی برگزار خواهد شد.

شرکت AMD در این نمایشگاه که در سان فرانسیسکو برگزار می شود حضور دارد و کنفرانس کوچکی را نیز اجرا خواهند کرد. این رویداد توسط Ken Mitchell اجرا می‌شود و نام پنل مد نظر AMD Ryzen Processor Software Optimization خواهد بود. بر اساس اطلاعیه منتشر شده در این کنفرانس AMD اطلاعاتی در مورد لاین آپ جدید پردازنده های Ryzen ، پروفایل‌های مربوط به آن و بهینه سازی‌ها ارائه خواهد شد. همچنین شاید بزرگترین جزئیاتی که در این کنفرانس منتشر خواهد شد، اطلاعات مربوط به معماری Zen 2 است. همچنین بهینه سازی‌های انجام شده توسط زبان‌های برنامه‌نویسی C، C++، اسمبلی و سخت‌افزار‌های مختلف نیز ارائه خواهد شد. باید اشاره کرد که به نظر اطلاعات دقیق و عمیق در مورد معماری جدید ارائه نخواهد شد اما قطعا شاهد ارائه اطلاعاتی جدید هستیم که قبلا به آنها اشاره نشده است. باید منتظر ماند و دید که AMD در این نمایشگاه و کنفرانس مربوط به خود چه اطلاعاتی عرضه خواهد کرد.

رایان پژواک برترین و معتبرترین عاملیت فروش سرورهای HP و سوپرمیکرو

فهرست