‌اگر تابستان سال گذشته را به یاد داشته باشید می دانید که Damien Triolet به AMD پیوست. این اتفاقات زیاد برای AMD و RTG رخ می دهد. آنها در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به سود بسیار خوبی رسیدند و توانستند مهندسان بسیار خوبی را به استخدام خود درآورند. پیوستن افراد جدید و مستعد باعث شد که بخش گرافیک این شرکت رشد خوبی در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ داشته باشد و حالا اینتل نیز تصمیم گرفته است تا باز هم وارد بازار پردازنده‌های گرافیکی شود. حالا آنها به دنبال افراد متخصص در این زمینه هستند.

بر اساس اطلاعات فاش شده در پروفایل Linkedin و فیسبوک Damien Triolet او از ماه میلادی قبلی در شرکت اینتل مشغول به کار شده است. او مسئول تکنیکی بازاریابی بخش گرافیک و البته گیمینگ شرکت Intel خواهد بود. او این شغل را به خوبی در شرکت AMD اجرا کرده بود. در هر صورت به نظر می‌رسد که او به همکاری با Raja Koduri و بسیاری دیگر از افراد خواهد پرداخت که به تازگی از شرکت‌های مختلف مانند همین AMD به اینتل پیوستند.

حالا همه منتظر هستند که ببینند نتیجه نهایی همکاری تیم جدید اینتل با این همه استعداد و افراد شناخته شده چه خواهد بود. در حال حاضر هیچ خبری از محصول یا محصولات مد نظر اینتل که توسط این بخش ساخته خواهد شد منتشر نشده است. افراد زیادی به خصوص از شرکت AMD در چند ماه اخیر به تیم جدید اینتل اضافه شده‌اند و تمام شواهد بر این دلالت دارد که آنها قصد راه اندازی و ساخت پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند برای کامپیوتر‌های خانگی و سرور‌ها دارند. باید دید که در آینده نزدیک آیا اخبار بیشتر در مورد این تیم منتشر خواهد شد یا خیر؟

فهرست