شرکت AMD به تازگی اعلام کرده که در برخی از افراد در تیم مدیریتی شاهد ارتقا بودند و همچنین چندین فرد جدید نیز برای حضور در این تیم استخدام شدند. این اقدام برای بهبود تیم مدیریتی، بهبود شرایط و همچنین افزایش قدرت انجام شده تا آنها بتوانند به رشد خود در بازار ادامه دهند. AMD چهار جانشین مدیر جدید را بدین شکل معرفی کرد:

  • Nazar Zaidi، به عنوان جانشین بخش طراحی هسته برای پردازنده‌ها، طراحی SoC برای سرورها و مهندسی IP انتخاب شد.
  • Andrej Zdravkovic جانشین مدیریت بخش توسعه نرم‌افزار، رهبریت تیم توسعه نرم‌افزار برای همه سخت‌افزارهای AMD را بر عهده خواهد گرفت.
  • Spencer Pan به مدیر بخش فروش کشور چین و مدیرارشد مربوط به امور کشور چین ارتقا درجه پیدا کرد. او مسئول تمام مسائل و فعالیت‌های فروش در این کشور خواهد بود و همچنین وظیفه دارد تا نفوذ AMD در این بازار را افزایش دهد.
  • Jane Roney نیز مسئولیت جانشین مدیریت عملیات تجاری را بر عهده خواهد گرفت. او مسئولیت هماهنگ سازی فرآیند‌های تجاری را بر عهده دارد تا AMD بتواند به رشد بسیار بیشتری در بازار دست پیدا کند.

همچنین در کنار اعلام ارتقا درجه شغلی افراد ذکر شده AMD اعلام کرد که آنها Daniel McNamara را نیز به عنوان جانشین مدیریت و مدیریت عمومی و همچنین مدیریت بخش سرور استخدام کردند. McNamara مسئولیت آن را دارد که به موفقیت نسل دوم AMD EPYC که برای سرورها عرضه شده بود ادامه دهد. او تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد. او به تازگی همین مسئولیت را در شرکت اینتل و بخش شبکه بر عهده داشته است. او سابقه فعالیت ۲۷ ساله در بازار سخت‌افزار را دارد و در شرکت‌هایی مثل Altera، StarGen، SemiTech Solution و Raytheon فعالیت کرده است. لیزا سو مدیرعامل شرکت AMD در مورد این تغییرات گفت:« قدرت بخشیدن و گسترش تیم مدیریت راهکاری بسیار مهم برای ادامه دادن مسیری موفق است که در چند سال گذشته آن را پیگیری می‌کردیم. من مفتخر هستم که افراد جدید را به تیم مدیریت ارشد معرفی کنم. هر کدام از مدیرهای ما نقش بسیار کلیدی را برای رسید به اهداف بلند مدت و رشد اقتصادی در سال‌های پیش رو خواهند داشت.»

فهرست