شرکت TAITRA به عنوان مسئول برگزاری نمایشگاه Computex، یکی از بزرگترین رویداد‌های مربوط به سخت افزار که سالانه برگزار می‌شود اعلام کرد که امسال خبری از Computex نخواهد بود. این خبر به صورت رسمی توسط این شرکت منتشر و تایید شده.
در ابتدا قرار بود که Computex 2020 در ماه ژوئن (خرداد-تیر) برگزار شود که نسبت به سال‌های قبل کمی زودتر بود. در ابتدا TAITRA اعلام کرد که این نمایشگاه به ماه سپتامبر انتقال پیدا خواهد کرد اما از آنجا که شرکت‌های زیادی علاقه به حضور در نمایشگاه را نداشتند حالا خبر لغو کلی آن منتشر شده است. با توجه به مشکلات به وجود آمده به واسطه ویروس COVID-19 این شرکت مجبور به لغو نمایشگاه مربوطه شد. البته TAITRA با حفظ اعتماد به نفس از همین هفته برگزاری Computex 2021 را تایید کرد و حتی تاریخ آن را نیز رسما اعلام نمود. این نمایشگاه در تاریخ یک تا پنج ژوئن سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.
شیوع ویروس کرونا یا COVID-19 در سرتاسر جهان اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از کشورها هنوز درگیر این بیماری همه گیر هستند و تا تاریخ نگارش این خبر بیش از ۷ میلیون نفر در دنیا مبتلا به این بیماری شدند و ۱۸۷ کشور نیز به صورت فعال درگیر آن هستند. قرار بود در Computex 2019 بیش از ۱۶۰۰ شرکت از ۳۰ کشور شرکت داشته باشند. شرکت‌های بزرگی مثل Intel، Nvidia، Qualcomm و BenQ در این نمایشگاه شرکت داشته باشند.

فهرست