شرکت AMD در هفته گذشته استراتژی خود برای کمک به مبارزه با ویروس COVID-19 را به روزرسانی کرد. این به روزرسانی شامل  کمک مالی بسیار سخاوتمندانه ۱۵ میلیون دلاری به صنعت سخت‌افزار برای کمک به ساخت واکسن ویروس کرونا است.

این شرکت به اندازه ۱۵ میلیون دلار سخت‌افزاری برای استفاده HPC به نود‌های پردازش ابری اهدا کرد. این سخت‌افزار‌ها شامل پردازنده‌های EPYC و کارت‌های Radeon Instinct هستند تا به دانشمندان برای رسیدن به سطح عملکرد خوب کمک کند. آنها می‌توانند از این قدرت پردازشی برای تسریع به کارهای مربوط به کشف ویروس کرونا استفاده کنند. AMD می‌گوید که این سیستم‌ها می تواند بلافاصله برای کارهای تحقیقاتی پیاده سازی شده و مورد استفاده قرار گیرد. آنها از هر شرکتی که علاقه به استفاده از این سخت‌افزارها را دارند دعوت به همکاری کردند.

دکتر لیزا سو، مدیرعامل شرکت AMD در اعلامیه‌ای گفت:«AMD امروز اعلام می‌کند که سرمایه‌گذاری مربوط به HPC برای مبارزه با ویروس COVID-19 به موسسات تحقیقاتی اجازه می‌دهد تا به منابع پردازشی با سرعت بالا برای انجام تحقیقات روی ویروس مد نظر، دسترسی داشته باشند. این سرمایه شامل کمک مالی اولیه به ارزش ۱۵ میلیون دلار در زمینه سیستم‌های HPC است. این سیستم‌ها شامل پردازنده های AMD EPYC و پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon Instinct هستند. برای آسان شدن پیاده سازی تیم‌های تحقیقاتی که علاقه به استفاده از این قدرت پردازشی دارند بهتر است که با ما تماس برقرار کنند.»

فهرست